2015. október 18., vasárnap

Taekwon-do

Iskolánkban két diák is taekwondozik (tékvándozik): Gálosi Petra és Rampasek Rózsa, mindketten a 9. C osztály tanulói. 2015. október 10-én Jászberényben került megrendezésre a VII. Lehel Vezér Open & I. Nándor Eperjesi Memorial Cup nemzetközi verseny, melyen Petra harmadik helyezést ért el. Gratulálunk neki! Rózsa a versenyen most nem indult, de elkísérte Petrát. Szerettük volna őket kicsit megismerni, ezért feltettünk nekik pár kérdést.


- Melyik suliból jöttetek a Széchenyibe? 
- A Mátyás Király utcai Általános Iskolából jöttünk, ahol évfolyamtársak voltunk.

- Petra, te mióta űzöd ezt a sportot?
Petra: - 2014 szeptemberében kezdtem . Már több mint egy éve. 

- Együtt kezdtetek el taekwondozni?
Rózsa: - Nem, Petra előbb kezdte. Én 2014.09.14-én, kb. 2 héttel később kezdtem, mint Petra.

- Milyen övesek vagytok?
Petra: - Fehér öv és sárga csík, ez azt jelenti hogy kettő vizsgát tettem le.
Rózsa: - Sárga övem van, ami azt jelenti hogy már három vizsgán vagyok túl.

- Pontosan melyik egyesületnél vagytok?
- Pécsi Skorpió ITF Taekwon-do Klub.

- Hány edzésetek van egy héten?
- Kettő edzés van egy héten . Kedden és csütörtökön.

- Ki az edzőtök?
- Nagy József.

- Hogyan találtátok ki, hogy ezt a sportot választjátok?
Petra: - Az edzőm mondta, hogy milyen jó, és menjek el megnézni. Kipróbáltam és megtetszett.

Rózsa: - Igazából én nem akartam elmenni, de Petra rávett, hogy nézzek meg egy edzést. És a következőre is elmentem, de ott már én is edzettem.

- Miért ajánlanátok ezt a sportot másoknak? 
Petra: - Azért ajánlom, mert például egyszer engem is már megtámadtak az utcán, és amiket tanultam, azokkal a módszerekkel meg tudtam védeni magam.

- Mostanában indultok még valamilyen versenyen? 
- Igen indulunk, november 7-én Szerbiában. 

- Sok sikert kívánunk mindkettőtöknek a versenyen!

 





 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése