2016. február 9., kedd

Szalagavató - Ruha szépségverseny 2016.

A 2016-os szalagavató bálon meghirdetett ruha szépségversenyünk győztese Bognár Bernadett (12.B) lett. Bettivel készítettem egy rövid interjút, amelyben körbekérdeztem minden részletről a báli ruhájával kapcsolatban.




1. Miért pont ezt a ruhát választottad?
Igazából nekem nem is ez a ruha tetszett meg legelőször. Sajnos, amit tavaly kinéztem, már nem volt meg, így kénytelen voltam másikat választani, de nem volt rossz döntés.

2. Honnan vetted/bérelted a ruhádat?
Tizsamiból béreltem a ruhát.

3. Saját elképzelés volt, hogy ilyen ruhát választottál, vagy barátod, anyukád is segített a döntésben?
Az elképzelés az enyém volt, mindenki más beleegyezett a döntésembe.

4. Nehéz volt megtalálni a ruhát (vacilláltál-e több között)?
Őszintén szólva, én már az interneten kiválasztottam ezt a gyönyörű báli ruhát, már csak abban kellett bíznom, hogy nem foglalták még le. Szerencsémre én voltam az első, aki erre a rucira pályázott.

5. Örülsz a nyereményednek, amit kaptál?
Könyvutalványt nyertem, aminek nagyon örülök, mert szeretek olvasni, így lesz alkalmam új könyvet vásárolni.

6. Mire fogod felhasználni a könyvutalványt?
Jó ideje szeretném a Tetovált lány című trilógiát a könyvespolcomon látni, csak sajnos, nem egy olcsó mulatság. Az első rész már megvan, a második ezzel a könyvutalvánnyal lesz meg.

smile hangulatjel

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése