2015. szeptember 18., péntek

Páll Dominik, a Diákszem kabala nyuszija

Tegnap lezajlott a 9. osztályosok gólyaavatója. A Széchenyi Diákszem egy külön feladatot adott az osztályoknak: mégpedig arra kértük őket, hogy 1-1 diák öltözzön be az iskolaújság kabalafigurájának, vagyis nyúlnak. Mi pedig kiválasztottuk a négy nyuszi közül a leginkább hozzánk illőt, azt, aki a legjobban hasonlít a plakátokon szereplő nyulunkra. Ő pedig nem más lett, mint Páll Dominik a 9.B osztályból. Miután az iskolagyűlésen átvette jutalmát, el tudtuk kapni egy rövid interjúra.


- Melyik általános iskolából jöttél?
 - A TÁSI-ból jöttem, ott sport tagozatos osztályba jártam, pontosabban: focizom.
- Hogy érezted magad a gólyaavatón?
 - Szerintem nagyon vicces volt, jól éreztem magam, jól lett megszervezve.
- Melyik feladat tetszett a legjobban?
 - A kekszes feladat, amikor a kekszet a homlokunktól el kellett juttatni a szánkba, úgy, hogy nem érhettünk hozzá kézzel. Ezt a feladatot én csináltam, és másodikak lettünk. A táncos feladat is tetszett, mikor is újságpapíron kellett táncolni a pároknak.
- Honnan szerezted a jelmezed?
 - Az osztálytársam Kun Mirci adta nekem kölcsön.
- Ugye nem érezted kínosnak?
 - De, egy kicsit igen, de azért elvállaltam az osztályomért. Hozzá kell tennem, elég melegem is volt a jelmezben.
- Mit fogsz csinálni a répákkal, amiket nyertél?
 - Az osztálytársaimmal már megettük őket.


A videót Emesz Sára készítette:




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése