2017. május 23., kedd

A folyosó hangja a büféről

Újra megkérdeztünk titeket, hogy mit gondoltok dolgokról, jelenlegi kérdésünk így hangzott: Mi a véleményetek a sulink büféjéről?


Török Roland (11/A) 
-A véleményem az, hogy a büfés bácsi, és néni mindig kedvesek, el lehet velük beszélgetni, teljesen jó fejek, szívesen megyek oda vásárolgatni.

Szász Rebeka (10/A) 
- Egész jó, de a melegszendvics mérete lehetne más alakú, ezalatt azt értem, hogy ne ilyen hosszúkás, hanem sima szendvicsformájú legyen. 

Vári Zseni (11/B)
- Nem járok nagyon oda, de szeretem.

Anonyme 
- Ezt nem bántás képpen mondom, de lehetnének olcsóbbak a dolgok, és kicsit puhábbak is.

 Bazsó Gábor (11/A) 
- Szerintem nagyon jó, nincs vele bajom! A büfés bácsi, és néni is nagyon kedves, finom a kaja is, bár kicsit drága lett.

Klamár Enikő (11/D) 
- Hát nem tudom... Én nem nagyon járok a büfébe. De amikor vásároltam ott, avval elégedett voltam. Mindig minden van, és aránylag olcsó is, szóval megvagyok vele elégedve.

Szekeres Cinti (10/B) 
- Drága, de szeretem, csak kicsit lehetnének barátságosabb árak is.

Bogdán Márió 11/A
- Én meg vagyok vele elégedve szerintem elég sok dolgot meg lehet találni ott. A kiszolgálás  szuper, a minőség szintén. Kedvencem a  rántott sajtos szendvics. Semmit sem hiányolok.

Ricza Gréta 11/B
-Az iskola büféjét sokszor igénybe veszem, akar csak a többiek. A kiszolgálással sosem volt még problémám, mindig gyorsan sorra kerülök! Az ételek finomak és eddig meg semmilyen negatív élményem nem volt az ott készült szendvicsekkel. A kiszolgálás mindig jó hangulatba történik! Nem hiányolok semmit a büféből, amire szükségem van azt megtalálom. A kedvencem a büfében az egyértelműen a Misi bácsi! :)

Nagy Ákos 11/A
- A kiszolgálás az nagyon jó. Nagyon barátságos a Noémi is, és a Misi bácsi is. De viszont mar unalmasak a kaják szerintem. 

Kőnig Konrád 9/D
- Szerintem nagyon jó és elég olcsó. Finom, és a kiszolgálás remek. A wimpi a kedvencem. És szerintem minden van, kivéve energiaital.

Jankovics Zsófia 10/D
- Én nagyon elégedett vagyok a büfével! A kiszolgálás nagyon jó. Nagyon szeretek enni, így mindent megeszek. Talán a kedvencem mégis hamburger.

Böröcz Tamás 11/A
- Szerintem a büfé nagyon jó volt régen és most is, főleg Misi bácsiék hozzáállása miatt. De nagyon sokat drágult, amiért sokan inkább iskola előtt vásárolnak és ezért már nem olyan, mint régen, ezt nagyon hiányolom. Minőségben mindig a legjobbat hozták, és egy suli büféhez képest nagyon finom ételeket kapunk! A választék pont jó, de szerintem mindenki örülne neki ha nagyobb lenne! A kedvencem a csokis kroaszan és a péklepény. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése