2018. november 28., szerda

Ha azt mondod Chuck, én azt mondom Norris...


November 24-én iskolánk is részt vett a Baptista Szeretetszolgálat Hálaadó ünnepségén Budapesten, melyen Chuck Norris volt a díszvendég.

Nos, elárulom, én Bruce Lee-nek szurkoltam. Sőt, anno többször is megnéztem A sárkány útja című saját maga által rendezett filmjét, és mindannyiszor örömmel konstatáltam, hogy újra és újra legyőzi azt a böhöm nagy embert, aki számomra teljesen ismeretlen volt, és sokáig az is maradt. Aztán most november 24-én láttam, hogy nem is olyan óriási, de akkor mekkora volt Bruce Lee?!
Itt most muszáj megmutatnom azt a híres filmrészletet, amelyről szombaton is szó esett. Hátha van még olyan széchenyis halandó, aki nem nézte meg sürgősen otthon a Chuck Norris-találkozó után. Fel szeretném hívni a figyelmeteket egy szereplőre a jelenetben a két harcos mellett… egy macskakölyökre, ki talán ezért az alakításért egy Oscart is megérdemelt volna.


Szerintem én több Chuck Norris-filmet nem is láttam. Persze, hallottam azokról a filmtörténeti jelentőségű alkotásokról, melyekben szerepet, sőt főszerepet kapott, de valahogy mindig elkerültük egymást ezekkel a művekkel. Csodálkoztam is, amikor jó néhány éve elkezdődött a Chuck Norris- tények (ezt a kifejezést se hallottam szombatig J) beáramlása és gyártása Magyarországon: miért éppen Chuck Norris? Miért nem Steven Seagal? Vagy Sylvester Stallone? Ugyanaz a mértékegység, és az utóbbi kettő ráadásul sokkal több bűnt követett el a filmnézőkkel szemben, mint az első!! Szóval ez igazán rejtély maradt a számomra a mai napig, de ha valaki tud rá választ, könyörgöm, keressen meg, és mondja el!!!
Tulajdonképpen én nagyon élveztem a Norris-show-t. Annak ellenére, hogy – mint olvastam – a mi Chuckunk Trump-párti, az előadás alatt egy végtelenül szimpatikus oldalát ismertem meg, ezért ezt a tévedését pillanatnyilag megbocsátottam neki. Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de nekem a showműsorának csúcspontja az volt, amikor az amerikai szupersztárt a magyar hangjával szembesítették. Nagyon emberi volt, ahogy meglepődött, és megdicsérte Jakab Csaba orgánumát, mely jóval öblösebb és férfiasabb volt, mint az övé.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése