2022. január 29., szombat

Szalagavatós ruhaszépségverseny 2022. - interjú a győztessel

Iskolánk 2022-es szalagavatós ruhaszépségversenyének győztese Tornyos Dóra (12.A) lett. Innen is gratulálunk neki! Ezen apropóból feltettünk neki néhány kérdést. A válaszokból megtudhatjuk, hogy mennyire nehéz egy ilyen eseményre a ruhát kiválasztani, vagy, hogy milyen élmény egy szalagavatón résztvenni.


          Hogy érezted magad a szalagavatón? 
"Már nagyon vártam a szalagavatót, az osztálytáncot, a keringőt és a bált is. Öröm volt számomra, hogy mindezt a családommal, barátaimmal, osztályommal és tanáraimmal együtt sikerült emlékezetessé tenni. Nem utolsósorban pedig a lányoknak ez olyan nap, amikor igazán hercegnők lehetnek."

Miért pont ezt a ruhát választottad?

"A ruha már a nézelődés során is felkeltette a figyelmemet, de mivel teljesen más színvilágban gondolkodtam, nem is vettem számításba. Egészen véletlenül jött velem szembe, és amikor az eladó hölgy váratlanul pont ezt a ruhát hozta oda nekem, hogy próbáljam fel, abban a pillanatban már éreztem, hogy ez lesz számomra az igazi."

Honnan vetted/bérelted a ruhádat?

"Karácsony Andrea ruhaszalonjából béreltem a ruhámat."

Saját elképzelés volt, hogy ilyen ruhát választottál, vagy barátod, szüleid is segített a döntésben?

"Amikor felpróbáltam ezt a ruhát, tudtam, hogy ez lesz az igazi. Anyukámmal és a nővéremmel mentem el nézelődni, számukra is biztossá vált, hogy ez a ruha teljes mértékben én vagyok."

Nehéz volt megtalálni a ruhát (vacilláltál-e több között)?

"Teljesen más színvilágban gondolkodtam először. Több üzletben is jártam, több ruhát is próbáltam, de egy sem fogott meg igazán. Amikor azonban bementünk Karácsony Andrea szalonjába és ezt a ruhát próbáltam, akkor úgy éreztem, mintha teljes mértékben nekem készítették volna."

Mire fogod felhasználni a nyereményed? 

"Szerintem valami szimbolikus apróságot fogok belőle venni, hogy mindig emlékeztessen erre a napra."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése