2022. február 24., csütörtök

Melitta & Márk

A suli legcukibb párja versenyünkre Molnár Melitta (10.C) és Mihálkó Márk (11.C)  is jelentkezett. Ha úgy gondolod, hogy nekik kell nyerniük, szavazz majd rájuk! A szavazás a jövő héten indul!


1. Mióta vagytok együtt?

- 2020 novembere óta.


2. Hol találkoztatok?

A korcsolyapályán.


3. Szerelem volt első látásra?

- Melitta: A korcsolyapályán történt meg a varázslat, mikor Márk a mutatványával rám szórta a havat, és én "behavazódtam". 

- Márk: A korcsolyázás rutin számomra, de mikor megláttam Melit, nem tudtam ellenállni a kísértésnek, hogy az egyik kedvenc trükkömet bevetve felfigyeljen rám.


4. Ki kezdett el udvarolni?

Melitta: Az első kézfogásunkat Márk kezdeményezte, én pedig az első csókot.


5. Iskolán kívül is szoktatok találkozni?

Igen, konditerembe szoktunk menni néha suli után, és péntektől vasárnapig együtt töltjük a teljes hétvégét, amikor is eljárunk kondiba és korizni, vagy moziba.


6. Szoktatok csak úgy ajándékot adni egymásnak?

Melitta: Márk meg szokott lepni engem rózsával és a kedvenc csokimmal, ha rossz napom van. Nem kell különösebb ünnepi alkalom. 

Márk: És én néha megsütöm a kedvenc süteményét, és apró cetliket adok neki  különböző feliratokkal, melyek kedves üzeneteket tartalmaznak, de van, hogy  reggelit is csomagolok neki.


7. Mi a legkedvesebb ajándék, amit eddig kaptatok?

- Márk:  Az elmúlt 6 hónap legszebb pillanatainak megörökítése képekben, melyet egy füzet formájában kaptam meg, és az első évfordulóra egy hasonló jellegű ajándékot kaptam. 

- Melitta:Az  én számomra a legkedvesebb ajándék, melyet a fél éves évfordulónkra kaptam. Márk a közös képeinket felfűzte a szobájában, e mellett egy dobozban pár kedves emlék és egy kis édesség lapult, plusz még rózsát is kaptam.Számomra az is kedves emlék maradt, hogy ezzel egy rossz napomon lepett meg.


8. Miért jelentkeztetek?

Azért, hogy további közös élményeket szerezzünk, és kíváncsian várjuk a visszajelzéseket, bár miszerintünk nagyon összeillünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése