2022. október 26., szerda

Ő is Széchenyista volt - interjú Nagy Judittal

A pályaorientációs napon volt széchenyista diákok is ellátogattak iskolánkba és bemutatták a szakmájukat a mostani tanulóknak. Velük készül most sorozatunk. Következő interjúnkban Nagy Juditot ismerhetitek meg, aki jogászként dolgozik.


Mikor járt az iskolánkba? 

- 2006-2010 között, 2010-ben érettségiztem.

Milyen sztorit tudna elmesélni az itt töltött időkből? 
- Szerintem a legérdekesebb pillanataink a szecskaavatón voltak. Szóval azt gondolom, hogy az a legviccesebb sztorim a 4 évem alatt. A legszebb élményem a szalagavató. De így konkrét történetet nem tudnék elmesélni.

Miért választotta a jelenlegi pályáját? 
- Azért választottam a jelenlegi pályámat, mert 10 évesen előjött egy probléma, nevezhetjük “családi traumának”. A szüleimnek ügyvédet kellett fogadnia, és ez engem annyira megihletett, hogy már akkor eldöntöttem, hogy ezzel szeretnék foglalkozni, de akkor még gyerekfejjel nem tudtam pontosan, hogy mit jelent. A későbbiekben forrott ez ki bennem, és ezekkel az elképzelésekkel mentem tovább a felsőoktatásba.  

Milyen élményei vannak a munkájával kapcsolatban? 
- Nagyon sok jó és pozitív élményem van, de azért, persze, a negatív tapasztalatokról sem tudok megfeledkezni, mert vannak olyan ügyfelek, akiknek elképesztő elképzeléseik vannak, és az ilyenek mellé elég nehéz a nevemet adni, de nem is szoktam. 

Mit üzen a mai széchenyistáknak? 
- Az, ami elsőnek eszembe jut, az az, hogy szerintem legyenek büszkék arra, hogy ide jártak/járhatnak. Az elmúlt 12 évben, amióta leérettségiztem, eddig még soha nem jött elő negatív tapasztalat, hogy idejártam. Magyarán szólva mindig jó szívvel gondoltam vissza az iskolára.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése