2016. október 16., vasárnap

Interjú Loe Henriett tanárnővel

A 2016-os tanév kezdetén már 2 új tanárnő is gazdagítja iskolánkat. Most kicsit közelebbről is megismerhetjük őket. Első interjúnkat Loe Henriettel készítettük, aki németet tanít.

1. Mivel egyik órán említette egyszer, hogy Budapesten tanított ezelőtt, milyen érzés most itt, egy kisebb városban lenni/tanítani? 
 Sokkal jobb és kellemesebb egy kisebb városban lenni.

2. Mivel tölti a szabadidejét?
 Szeretek olvasni, főzni és tortákat sütni. Most a hétvégén például dobostortát sütöttem. :) 

3. Ha nem tanárként dolgozna, mivel foglalkozna szívesebben?
 Talán idegenvezető lennék. 

4. Mi motiválja a tanításban?
A tudás átadása.

5. Ha elutazhatna bárhova, hova menne? 
 Egyiptomba, mert szerintem érdekes lenne. 

6. Ha lehetne 3 kívánsága, mit kívánna? 
 1 nap alatt bármilyen nyelvet megtanulni és zongorázni tanulni. 

7. Miért éppen a német nyelvet tanítja?
Nagyon szeretem a nyelvet.

8. Járt már Németországban? Ha igen, melyik város tetszett a legjobban? 
Igen, voltam több hónapig. Regensburgot mondanám a szép épületei miatt. 

9. Beszél más idegennyelvet is a németen kívül, ha igen, mit?
Franciául és angolul beszélek, és a jövőben szívesen megtanulnék olaszul is.

10. Milyen filmeket/sorozatokat szokott nézni? 
Szeretem a vígjátékokat és történelmi témájú filmeket.

2 megjegyzés: