2018. április 24., kedd

Az Éneklő Ifjúság diákszemmel

Iskolánk énekkara április 5-én, csütörtökön részt vett az "Éneklő Ifjúság" nevezetű, mondhatni nemzetközi hangversenyen! Nem az idei alkalom volt az első, hogy iskolánk tiszteletét tette ezen az igen nívós rendezvényen, de az idei alkalommal voltak a legtöbben! A vegyeskart többek között 7 fiú is erősítette! Pár diákot meg is kérdeztünk az élményekről!
Sárosi Karina (9.A) 
"Én nagyon jól éreztem magam a versenyen! Nagyon erős kórusok énekeltek előttünk így nagyon izgultam, hogy mit fognak szólni a mi leány karunkhoz a többiek, de amikor felálltunk a színpadra éreztem, hogy jók vagyunk és nincs miért aggódni! Megcsináltuk! Aztán jött a vegyes kórus! Ott voltak kisebb megingások, de egyébként én jónak éreztem! Gratula a csapatnak, szerintem mindenki megérdemeli!"
Kis László (10.C)
" Nagyon komoly kórusok voltak jelen rajtunk kívül is, így egy-egy produkció után összenéztünk a srácokkal és csak ennyit kérdeztünk: "miért vagyunk mi itt?!" ! Szerencsére azért nekünk is volt bizony mit megmutatnunk, és mikor a lányok felléptek a színpadra (ugyanis női karunk külön is indult) én személy szerint azt éreztem, hogy sínen vagyunk... Ügyesek voltak a lányok!" Bizony nagyon ügyesek voltak, hiszen EZÜST MINŐSÍTÉST kaptak a neves zsűritől! Gratulálunk az eredményhez!
Jankovics Zsófia (11.D) 
" Először nagyon izgultam, hiszen volt egy iszonyatosan erős Litván leánykar is, de a végére már megnyugodtam, hiszen mi is remekül teljesítettünk! Ezek után már inkább csak izgatottan vártam a végeredményt! Megérte, hiszen nagyon szép helyezést értünk el! "
Doszpod Liliána (12.B)
"Nagyon jól éreztem magam az egész versenyen! Egy fantasztikus csapat jött össze, mindenki jó fej, kedves! És persze az éneklés is király volt!"
A Széchenyi diákszem szerkesztősége is gratulál a kórusnak, hiszen vegyeskarban is sikerült EZÜST MINŐSÍTÉST SZEREZNIÜK!
Sok sikert kívánunk a továbbiakban is minden résztvevőnek!
Kis László 10.C

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése