2013. október 8., kedd

Staféta - interjú Bozsér Kírával (11.E)

A tavalyi tanévben indított staféta sorozatunkat idén is folytatjuk. Júniusban Szigeti Edit tanárnőnél maradt a "stafétabot", amit most Bozsér Kírának, a Diákszem egyik szerkesztőjének adott át. Olvassátok el a vele készült interjút!

1.        Mi a kedvenc filmed és könyved?
Gia, kifutó a semmibe. Gia Marie Carangi hihetetlen életéről szól. Tavaly cikket is írtam róla. Kedvenc könyvem Az angol beteg.
2.       Mi lenne az a három dolog, amit magaddal vinnél egy lakatlan szigetre?
Karórát, takarót és azt hiszem, anyukámat.
3.        Ha választhatnál egy szuper erőt, mi lenne az, miért?
Láthatatlanság jó lenne. Sok kellemetlenségtől megkímélhetném magamat.
4.        Mitől félsz a jövődet illetően?
Hogy csak mellékszereplő leszek a színházban. Persze, ha jobban belegondolok, örülni kellene már ennek is. De azért a cél mégse ez lenne.
5.       Mi volt eddig a legemlékezetesebb élményed?
Amikor a kishúgomat először megláttam a kórházban.
6.       Mire vagy a legbüszkébb?
Még egyelőre nincs olyan, amire azt mondanám, hogy kifejezetten büszke lennék, de remélem, egyszer nekem is megadatik, hogy mondhassam.
7.       Minek örülsz az életedben  a legjobban?
Az életemnek. Hogy oda születtem, ahova, hogy jó életem van, szerető szüleim, hogy vannak barátaim, és hogy minden nap van mit ennem. Mert hát, ugye, van, akinek sajnos ezekből egyik sincs meg.
8.       Tomboltál már koncerten a nagy tömegben?
Nem is egyszer.
9.       Sírtad már el magad film hatására?
Igazából minden filmen sírok. Ha boldogok azért, ha nem boldogok azért, ha meg nem történik semmi izgalmas benne, akkor azért.
10.   Mi volt eddigi legviccesebb élményed?
Egyik nyáron elmentem sötétben görkorcsolyázni. Rámentem volna az útra, de jött szembe két biciklis, én pedig nem tudtam megállni, és az út szélén parkoló kamionnak nekimentem, sőt inkább csapódtam. Nagyon vicces volt.
11.   Tegyük fel, hogy bármit megtehetnél. Mi lenne az első dolgod?
Visszamennék az időben, hogy találkozhassak Audrey Hepburnnel.
12.   Színház vagy mozi? 
Színház
 Kávé vagy tea?
Kávé
Tél vagy nyár? 
Nyár
13.   Szigeti Edit tanárnő kérdése: Miért pont színész szeretnél lenni?
 Miért pont színészet?
Mert Halász Judit. És mert éneklés. Gyönyörű szakma, ahol először adsz, aztán kapsz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése