2017. március 13., hétfő

Staféta - interjú Simon Marcellel (12.C)

A staféta interjú újra egy 12.C osztályosnál maradt, méghozzá Simon Marcellnél, akit előző interjú alanyunk, Pucher Krisztián választott ki.

1. Mi a kedvenc időtöltésed?
Nagyon szeretek a barátaimmal lenni és velük csinálni valamit, például buliba megyünk, vagy a suliban szórakozunk.

2. Mi a kedvenc filmed és sorozatod?
Kedvenc filmem eléggé sok van, de amit minden héten megnézek legalább egyszer az a "Doktor Szöszi", sorozatból pedig a Hannibalt szoktam nézni.

3. Tél vagy nyár? Miért? 
Nyár, mert ha egy buli után elalszol a szabad ég alatt, akkor jó esély van rá, hogy nem fagysz meg...

4. Hiszel a természetfeletti jelenségekben?
Egyszer az osztálytársam írt fizikából egy ötöst, azóta igen. 

5. Vannak terveid a jövővel kapcsolatban?
Vannak. Folytatni és fejleszteni szeretném a családi vállalkozásunkat.

 6. Mindig is tudtad,hogy esetleg mit szeretnél dolgozni a későbbiekben, vagy mostanában fogalmazódott meg benned hogy mi is szeretnél lenni?
Még most sem tudom igazán...

7. Annak idején miért pont a Széchenyit választottad? 
Már nem is nagyon emlékszem rá...fiatal voltam, és talán tetszett a rendészeti szak.
 
 8. Van háziállatod? Ha igen, mi és mióta? 
Van egy kutyám és egy macskám, azt hiszem 5 éves a kutyus, a macskát nem tudom, de úgy is van egy csomó élete, ezért nem is érdekel különösképpen.

9. Mi a kedvenc ételed?
 A kenyérszendvics, 2 friss szelet között egy száraz.

10. Hova költöznél el a világon, ha bárhova költözhetnél?
Rómába, mert korábban mikor ott jártam elkapott valami megmagyarázhatatlan érzés. Olaszországban egyébként több helyen is megfordultam már, de élni Rómában élnék legszívesebben.

11. Milyen tervek szerepelnek a bakancslistádon? 
Az első helyen talán az van, hogy kiugrani egy repülőből kb. 3-4 ezer méteres hegy tetejére, és onnan lejönni szánkóval, mindezt Power Ranger jelmezben. Komolyabb tervként pedig szeretnék eljutni Las Vegasba.

12. Sportolsz valamit? Ha igen, mit és mióta? 
Kikivel lejárogatunk a kondérba testet nevelni, talán fél éve kezdtem el.

13. Pucher Krisztián kérdése:  Mit nem szeretsz magadban? 
Túlságosan önző vagyok, meg egoista, de az utóbbival ki vagyok békülve :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése