2019. február 24., vasárnap

Interjú Halász Andrea tanárnővel

Ebben a tanévben érkezett vissza iskolánkba Halász Andrea tanárnő. Régi-új tanárként vele készült most interjúnk, melyből megismerhetitek őt egy kicsit.


1. Úgy hallottuk, hogy Ön tanított már a Széchenyiben. Hogy hogy elment, és miért?
Igen, 2006-2012 között dolgoztam itt, az iskola Király utcai épületében. Majd Kutas József igazgató úr felkért, hogy a 2012/2013-as tanévtől az iskola Radnóti utcai épületében lássam el az igazgatóhelyettesi feladatokat. Ezen tanévtől pedig ismét a Király utcai épületben kaptam tőle megbízást.

2. A biológia mellett van más szak is, amit tanít?
Biológia-kémia szakos tanár vagyok, de néhány éve csak biológiát tanítok.

3. Mindig is tanár szeretett volna lenni?
Középiskolás voltam, amikor úgy éreztem, hogy tanítani szeretnék. A természettudományok érdekeltek, szerettem a biológiát, fizikát, kémiát. Végül a biológia és kémia mellett döntöttem.


4. Ha nem tanárként dolgozna, mivel foglalkozna legszívesebben?
Mindenképpen valamilyen természettel kapcsolatos foglalkozás érdekelne. Szívesen részt vennék etológiai vagy tengerbiológiai kutatásban. Vagy szívesen foglalkoznék állatokkal. Érdekel az állatokkal való kommunikáció, viselkedésüknek a megértése, megismerése, a kapcsolatteremtés.

5. Mi motiválja a tanításban?
Szeretek fiatalokkal foglalkozni. Lelkesít, motivál, ha fel tudom kelteni az érdeklődésüket a szaktárgyaim iránt.

6. Mivel tölti a szabadidejét?
Szeretek a kutyáimmal (egy yorkshire terrier és egy óriás schnauzer) foglalkozni, a szabadban lenni, kirándulni, kertészkedni. 

7. Ha elutazhatna bárhova, hova menne?
Franciaországot szeretném jobban megismerni.. Régebben tanultam franciául is.

8. Ha lehetne 3 kívánsága, mit kívánna?
• Szeretnék megtanulni lovagolni.
• Szívesen elmennék a Déli-sarkra megnézni a császárpingvineket.
• Jó lenne beszélgetni a nagymamámmal, aki már nincs közöttünk.

9. Sportol valamit most vagy korábban? 
Versenyszerűen soha nem sportoltam. Mostanában alkalomszerűen jógázom. Illetve agilityzni is szoktam a kutyáimmal.

10. Mi a legkedvesebb gyerekkori emléke?
Egy karácsony este a családommal.

11. Mire a legbüszkébb az életében?
A tanítványaimra, akik megállják a helyüket az életben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése