2015. december 9., szerda

Interjú a Mikulással

Ebben az évben is eljött a Mikulás a Széchenyibe, ezúttal 4 krampusz kíséretében. A Mikulás, bár nagyon sietett, mielőtt továbbrepült volna a szánján, sikerült utolérnünk egy rövid interjúra.

- Hogy-hogy meglátogatta a széchenyista diákokat?
- Mert úgy hallottam, hogy ide jó gyerekek járnak. Bár, amikor bementünk az osztályokba, és megkérdeztem őket, hogy jók voltak-e az idén, a legtöbben azt válaszolták, hogy nem. 
- Akkor most mégsem érdemeltek ajándékot a diákok?
- Az osztály a becsületét helyrehozhatta úgy, hogy 2-2 diák azt a feladatot kapta, hogy rajzoljanak le engem. Volt, ahol bekötött szemmel kellett ezt végrehajtaniuk, volt, ahol ketten rajzoltak egy rajzot.
Volt olyan osztály is,  a 11.A és a 12.B, ahol 2-2 diáknak talicskáznia kellett körben a teremben, mert a krampuszoktól ezt a feladatot kapták. 
- És hogy sikerültek a rajzok?
- Hát inkább az eszükért szeretem őket, nem a rajztudásukért! Nagyon sokan "csirkenyakat" rajzoltak nekem, amit szóvá is tettem. A legszebb rajzot a 9.C osztályban készítették rólam. 
- Ha végrehajtották a feladatot, utána mi történt?
- Azután megkapták a krampuszoktól a szaloncukrokat a diákok, és természetesen a tanárok is.
- Melyik osztályban fogadták a legszívélyesebben?
-A 10. A-ban voltak a legbátrabbak, hiszen néhányan még az ölembe is be mertek ülni egy közös kép erejéig. Hmmm :)
- Mit gondol, jövőre is meglátogatja iskolánkat?
- Igen, mindenképpen jövök jövőre is, bár ha ilyen rosszak lesznek a diákok, mint idén, lehet, hogy csak virgácsot hozok.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése