2017. február 20., hétfő

Sci-fi est beszámoló - avagy kik mentették meg a Földet

Az Iskolai Könyvtári Éjszaka programon 13 csapat, (több mint 60 fő) vett részt. A Sci-fi est győztese a Bukovics Dominik, Draskóczi Max, Gulyás Dani, Kis Martin, Nagy Ákos, Werb Ádám alkotta csapat lett, a 11/A osztályból. Velük készült most riportunk.



Azok kedvéért, akik nem vettek részt ezen az estén, elmondanátok, hogy mi volt a csapatok feladata? Miről szólt ez a Sci-fi est? 

- Arról szólt ez az este, hogy. közeleg a világvége, a Föld utolsó órájában vagyunk, mindenhol katasztrófák, földrengések, cunamik tombolnak a világban. Mindez pedig az emberiség életmódja miatt következett be. A „bizottság” végső elkeseredésében a Földön kívülről kért segítséget. 
Kiderült, hogy az idegenek már köztünk vannak, és az embereket már régóta figyelik. Megtudtuk, hogy mi kiválasztott csapatok vagyunk, és az idegenek segítenek az emberiségen, ha valakiknek közülünk sikerül megfejteni a kódot, ami hozzájuk elvezet. Tehát a csapatok feladata a KÓD megfejtése volt.

Hogyan lehetett a KÓDot megfejteni ezeknek a kiválasztott csapatoknak?

- Öt állomáson kellett egy-egy feladatot megoldaniuk a csapatoknak. Miután megoldottunk egy feladatot, megkaptuk, hogy hová kell tovább mennünk, illetve minden helyszínen a kód egy-egy elemének megfejtéséhez is kaptunk instrukciókat. 

Tehát a kód 5 elemből állt össze. Mindegyik elemhez egy-egy állomáson jutottatok hozzá. Melyik volt a legnehezebb feladat?

Dani: - A Buzz Wire feladat volt a legnehezebb, itt egy a hurkot kellett végigvezetni a pályán, anélkül, hogy hozzáérne a dróthoz, mert akkor „áramütést” kapunk. Ezt ötször elrontottuk, végül a Martinnak sikerült végigvinni.
Martin: - Azt a tablót nagyon nehezen találtuk meg, melyen egy fiú becenevét kellett megkeresni, mert először rossz helyen kerestük, de aztán végül sikerült, megtaláltuk a Rambo nevű diákot, és ezzel a jelszóval bejutottunk a következő terembe.

Melyik játék volt a legérdekesebb számotokra?

Ákos: - Számomra a Club 2% nevű játék, ami egy logikai játék volt, ahol is azt kellett kitalálni, hogy 5 ház közül melyikben ki lakik, és kinek milyen állata van. 
Max: - Nekem a Buzz Wire volt a legérdekesebb és egyben a legnehezebb is. Katarzist okozott, vagy mondhatnám úgy is, hogy megrázó élmény volt! :)

Könnyen megtaláltátok a kódhoz vezető titkos helyeket?

Ákos: - Általában igen. Pl. Azt a tablót is könnyen megtaláltuk, ahol a lépcsőn állnak a diákok. Ott azt a diákot kellett megkeresnünk, aki az arcán olyat visel, amit a többiek nem. Először a bajuszra gondoltunk, de olyan fiúból több is volt, ezért kizárásos alapon a szemüveges embernél maradtunk.
Dani: - Azt is hamar kitaláltuk, hogy a titkos borítékunk a büfénél van elrejtve, csak először a rekeszeknél kerestünk, de aztán megtaláltuk a pad aljára ragasztva. 

A csapaton belül összhang volt? Nem volt pl.: olyan, hogy valaki szerint más a megoldás egy feladatnál?

Martin: – Megegyeztünk. Pl.: Annál a feladatnál, hogy ki van a 100 $-os bankjegyen a Max tudta a választ, de a biztonság kedvéért azért az internet segítségét is igénybe vettük.

Hogy éreztétek magatokat az estén?

Dani: - Nagyon jól. A feladatok is jók voltak, a folyosón vak sötét volt, csak elemlámpával lehetett közlekedni, és rémisztő zajok, zörejek szóltak. 
Max: - Tavaly is voltunk már a Könyvtári Éjszakán, akkor is tetszett. Igaz, akkor nehezebben ment, nem is tudtuk befejezni, megfejteni teljesen. 
Ákos: - Jövőre is szívesen részt vennénk, ha lesz. Nem hagyjuk ki!
Ádám: - Jóóó is volt!

Gratulálunk a csapatnak! Köszönjük, hogy megmentették a Földet! 







További képek:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése