2022. szeptember 19., hétfő

Új gólyák az iskolánkban

Nemrég megkezdődött a 2022-23-as tanév, ezáltal újabb diákokkal bővült a Széchenyi közössége. Leginkább a tizenkettedikes évfolyam várta nagy szeretettel a kilencedikeseket, hiszen egy héten keresztül feladatokkal bombázták őket. 

Sándor Dávid, a DÖK-elnök és egyben végzős diákunk, így nyilatkozott az új gólyákról:

"Ki merem  jelenteni, hogy az idei gólyaavatón voltak a leglelkesebbek a kilencedikesek. Kreatív és vicces indulókkal készültek, és a közös feladatokba is beleálltak rendesen. A legnagyobb örömöm az volt, hogy osztályfőnökök sem ódzkodtak kivenni részüket a játékból."  

Általában a szeptember első hete a gólyaavatásról szól. A nagyszünetekben futosgáló  kilencedikeseket látunk a folyósokon, vagy esetleg az udvaron észlelhetjük, hogy milyen frappáns feladatokkal kell nekik megbirkózniuk. A végén vesszük észre, hogy mennyire összekovácsolja az osztályokat ez az első két hét, mivel betérni egy teljesen idegen intézménybe egyedül, rémisztő lehet, de amikor csapatban kell dolgozni és együtt kell működni a társakkal, akkor szívesen kivesszük a részünket  a munkából. Sikerült pár kérdést feltennem egy újonc széchenyista diáknak. Megkérdeztem tőle, hogy milyen volt az elmúlt hét, és eddig mi a tapasztalata az iskolánkról. Stecher Kata, aki 9.B-s  tanulónk, örömmel nyilatkozott:

Miért pont a Széchenyit választottad?

Angol szakra szerettem volna jönni, és úgy gondoltam, hogy ez az iskola megfelelő szintű képzést fog adni a jövőben. 

Eddig hogy érzed magad a Széchenyi közösségében?

Először nagyon féltem, mivel még az elején nem tudtam, hogy mire számíthatok. De amikor jöttem szóbelizni, akkor egy kicsit megnyugodtam, mivel szimpatikusnak találtam az iskolát.

Elkezdődött az idei tanév, mi a tapasztalatod az iskolánkról?

Teljesen jó, örülök, hogy idejárhatok, és még a tanárok is kedvesek.:D

Hogy tetszett a gólyahét, mi volt a kedvenc feladatod?

Talán az avató tetszett a legjobban, amikor táncolni kellett összekötött cipőfűzőkkel, az nagyon vicces volt. 

Köszönjük szépen, kedves Kata az interjút, örülünk, hogy jól érzed magad a köreinkben. A gólyahét nagyon szoros küzdelem volt, mivel mindenki szeretett volna nyerni. De, sajnos, nem minden osztályt lehet győztesnek titulálni. Így fejeződött be a gólyák avatása:

1. hely: 9.C osztály
2.hely: 9.D osztály
3.hely: 9.A osztály
4.hely:9.B osztály


 










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése