2024. április 18., csütörtök

Újságíróink beszámolói a Széchenyi napról

Április 11-én került megrendezésre iskolánkban a hagyományos Széchenyi nap.

Galó Barbara írása:

Német kisfilmek: Azok, akik részt vettek ezen a foglalkozáson német nyelvű videókat néztek Berlinről és emellett egy német és japán étrend kicserélős videót, amelyből megtudhatták, hogy a német tradicionális ételek egészségtelenebbek, mint a japán.

Beszélgetès lányokkal: Ezen a foglalkozáson belementünk olyan témákba, amelyekről a hètköznapokban nem nagyon esik szó, mégis igen fontos és életeket megváltoztató szerepük van. Ilyen téma volt például az önbecsülés és önmagunk elfogadásának és szeretetének fontossága.

A Magyar Költészet Napja: Eme foglalkozás keretében meglátogatta iskolánkat Horváth Viktor, aki egy Európai Uniós Irodalmi Díjazott alkotó. Érdekfeszítő és izgalmas órát tartott, aminek hatására kiléphettünk a komfortzónánkból. A résztvevők megtanultak ütemhangsúlyos formában beszélni és alkotni egyaránt, de beletekinthettek más verselésbe is. 




Kovács Olivér írása:

 Széchenyi vetélkedő:

Én az első két órában a Széchenyi vetélkedőn vettem részt. Az osztályomból hárman voltunk és feladatokat kellett megoldani Gróf Széchenyi Istvánról és munkásságáról. Nagyon élveztem ezt a két órát, és a kedvenc részem az volt, hogy a végső feladatban beszédet kellett mondani mint Széchenyi István, adott témákról.


Projekt készítés angol civilizáció témakörében:

A vetélkedő után az angol projekt készítésre mentem tovább. Itt egy kahootot kellett készítenem nekem és két személynek, aki velem volt. Több csapat is részt vett ebben a feladatban, és mindenki egy külön témát kapott, amin belül kellett elkészíteni a kahootot. Az én csapatom a "Nature" témakört kapta, magyarul a természet témakört. Eléggé hamar kész lettünk és ezért mi lettünk az elsők, akik befejezték a munkát. Amikor mindenki elkészült, mindenkinek kipróbáltuk az alkotását.


További képek a nap eseményeiről. A Széchenyi nap egyik programjáról készült egy hosszabb, interjús cikk, amit külön publikálunk.











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése