2024. április 23., kedd

Tajti Fanni eredménye az asztalitenisz diákolimpián

Tajti Fanni 12.C osztályos tanuló pénteken az asztalitenisz diákolimpia döntőjében jeleskedett, ezzel nagy büszkeséget hozva iskolánknak. Remek játékával sikerült legyőznie ellenfeleit, és elnyerte az első helyezést.  


A versennyel kapcsolatban érdeklődtünk, és az alábbi kérdéseket tettük fel neki:

1. Hogyan készültél fel a döntőre?

Sokat gyakoroltam Czékus Zsuzsanna tanárnővel a csarnokban, akár a tesi órákat feláldozva is.

2. Milyen tevékenység segít neked felkészülni a meccsekre lelkileg?

Igazából segít, ha előtte zenét hallgatok, meg ha egy kicsit egyedül vagyok, csendben.

3. Mi volt a legnagyobb kihívás, amellyel szembesültél a verseny során?

Hát az őszintét megvallva 3 éve nem álltam asztal mögött, így már maga ez is egy nagy kihívás volt. De a legnagyobb talán az, hogy bizonyítani szerettem volna, hogy ennyi év után is képes vagyok győzni.

4. Milyen érzés volt játszani a döntőben?

Elmondhatatlan érzés volt, hogy eljutottam a döntőig, pláne, hogy nyernem is sikerült. Hatalmas boldogsággal töltött el. 

5. Mi volt a győzelem kulcsa számodra?

A győzelem kulcsa az alázat és a küzdelem volt számomra. Úgy álltam oda, hogy nyerni akarok, és nyerni is fogok.

6. Hogyan hatott rád a versenyen szerzett tapasztalat?

Újra meghozta a kedvem, és szerintem folytatni fogom ezt a sportot továbbra is.

7. Mit szeretsz az asztaliteniszben?

Imádom a versenyszellemet. Azt, hogy minden egyes pillanat koncentrációt igényel, és hogy magamért tudok hajtani és küzdeni.

8. Mik a terveid a jövőre nézve az asztalitenisz terén?

Szeretnék majd olimpiára jutni, és érmet szerezni ott. Ez talán a legnagyobb tervem.

9. Szeretnél esetleg más sportágakban is versenyezni a jövőben?

Kipróbáltam már magam számos sportágban az évek alatt, de az asztalitenisz az, amiben igazán megtaláltam magam, ez vagyok én!

10. Hogyan ünnepelted meg a győzelmet?

Hatalmas öröm volt. Igazából meg is könnyeztem a győzelmet, utána pedig a jól megérdemelt ünneplés következett a családommal.


Innen is köszönjük az interjút. Őszinte gratulációnk az eredményért, és további sok sikert kívánunk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése