2021. december 6., hétfő

Télapó és a Télanyó a Széchenyiben


Mint minden évben, idén is meglátogatta az iskolánkat a Télapó, a Télanyó és a segédjeik. Megkérdeztük Őket, hogy hogyan vélekednek a mai napról. Egy rövid beszélgetés keretein belül meg tudtunk néhány dolgot, mint például, hogy idén hogy viselkedtek a tanulók, vagy hogy számíthatunk-e arra, hogy jövőre ismét meglátogatják az iskolánkat.

Télapó

"Ügyesek voltak a gyerekek, bár kissé bátortalanok voltak. Úgy éreztem, hogy kissé megszeppentek, amikor beléptünk az osztályterembe. Ezt leszámítva jól fogadtak minket, örültek, mivel elhúztuk az órát. Énekelni nem szerettek, nagyon kevés osztályban sikerült éneklésre biztatni a gyerekeket. Biztos vagyok benne, hogy jövőre is találkozni fogunk valamilyen formában."

Télanyó

"Nagyon sok jót hallottam a gyerekekről. Szorgosak, segítőkészek és iszonyatosan összetartóak. Úgy gondoltam, hogy muszáj nekem is meglátogatni ezeket a csodálatos gyerekeket, illetve a rosszcsontokat megszidni, hogy normálisabban viselkedjenek és tanuljanak rendesen. A kedves osztályfőnököktől kaptam egy rövid levelet, amelyben az osztályukról írtak pár szót. Többnyire jó dolgokat olvastam csak, aminek rendkívül örültem! Voltak osztályok, ahol lelkesebben fogadtak, például mondókákat, verseket mondtak, énekeltek nekem. Egészen aranyosak voltak a gyerekek, páran furán néztek rám, kissé meglepettek voltak, de sokan nagyon örültek nekem, és meg is öleltek!"

Biztosak vagyunk abban, hogy örömmel távozott a Télapó és a Télanyó. Rengetegen örültek, hogy megjelentek és feldobták ez a napot. Bízunk benne, hogy jövőre is elérkeznek, és mosolyt csalnak az arcunkra!








 

2 megjegyzés: