2013. március 29., péntek

Márk Dráma



A Márk dráma Márk evangéliumának a színpadra vitt változata. Egy interaktív előadás, mely Jézus életét és halálát mutatja be. Bevonja a nézőket a darabba. A cselekmény egy körszínházszerű térben játszódik az emberek között. A Széchenyiben egy amatőr csoport adta elő. Nagy élvezettel játszottak többszöri alkalommal, és a nézők is érdeklődéssel figyelték az előadást. 



Néhány szereplő véleménye a darabról:
Navreczki Roland
Miért jelentkeztem? Először csak azért , mert a magyar tanár ígért érte egy ötöst(megkaptam), de később a próbákon már megtetszett az egész, főleg azért, mert ment is, és bele bírtam élni magamat a történetbe. Az előadás is nagyon jó volt, nagyon tetszett. Amikor kérdeztem barátaimat, azt mondták, hogy 'húú de jó volt, tök jó volt' ... a rendező is nagyon rendes volt, valamint a többiek is, és ez egy jó hangulatot teremtett a próbákra. Összességében nekem ez egy pozitív élmény volt.

Molitor Gergő
Én a Márk drámába a színjátszó szakkörön keresztül kerültem be.  A szakkörön ismertem meg a rendezőt, Zalánt, aki megmutatta a színház felépítését, és elmagyarázta, hogy megy ez a dolog. Én ebben óriási lehetőséget láttam, és gyorsan meghozta a kedvem jelentkezésre. A próbákon ismerkedtem meg a csapat többi tagjával, mindegyikőjükkel jól kijöttem, remek társaság voltunk. A próbákon részt venni volt a legnagyobb élmény, kiváló volt a hangulat minden egyes nap, és gyorsan összehoztuk a kész darabot. Az előadások élvezhetősége közönség függő volt, de a nézők reakciójából ítélve tényleg remek előadást hoztunk össze. Örülök, hogy részese lehettem a csapatnak. 

Horváth Alexandra
A Márk dráma egy élmény volt. Egy olyan élmény, ami örök emlék marad. Én személy szerint nagyon jól éreztem magam, sokat röhögtünk, hülyéskedtünk, viccet meséltünk. A darab nagyon jó volt, és amint hallottátok, három nap alatt raktuk össze, szóval a próba először gyengébb volt, majd mikor ráéreztünk a dologra, akkor nagyon jól ment. Az előadás változó volt, volt ahol a nézők élvezték, és volt ahol kevésbé, ez megnehezítette az előadásunkat,de szerintem jól ment. De ami a legjobb volt az egészben, hogy olyan embereket ismertem meg a próbák folyamán, akikkel szorosabb baráti kapcsolatot is kötöttem. Összességében nagyon köszönöm Zalánnak, hogy megrendezte, ezt a Márk drámát, és a többieknek is, hogy jól éreztem magam. Egy igazi ÉLMÉNY volt.

Tamás Barnabás
Ez a jelentkezés furcsa volt nálam, mert gondolkodás nélkül továbbadtam a lapot, amelyre a jelentkezőknek fel lehetett írni a nevét, mert üres volt még. Aztán végül mégis jó sokan feliratkoztak, hát akkor már én is. Igazából régóta vonz a színház, milyen is a színpad másik végén állni. Érdekes, hogy színészként teljesen más attitűdöket képviselek vagy képvisel egy színész, mint hétköznap, reménykedtem, hogy kicsit kiszakadok a mókuskerékből és legalább egy jót szórakozok. Ez az elvárásom teljesen megvalósult már a próbák alatt. Nagyon jól szórakoztam és élveztem ezt a színészkedős ügyet. Az előadások előtt nem izgultam, ezt a lépést átugrottam, és egyből a pánik következett. Aztán az első mondat után túljutottam és teljesen azonosultam Péter apostollal, aki kicsit olyan, mint én. Mindenből viccet csinál, kiabál és szeret a középpontban lenni, élvezni, ha rá figyelnek. A négy előadás rávilágított, hogy van különbség közönség és közönség között, de az már nem az én feladatom, hogy elbíráljam őket vagy véleményezzem az ő viselkedésüket. Összességében élveztem a munkát Zalánnal, és örülök, hogy együtt dolgozhattunk.

Győri Mátyás
A felkérést Zalántól kaptam, ő keresett meg engem, hogy elvállalnám-e Jézus szerepét. Két évvel ezelőtt már részt vettem a Márk drámában mint apostol. Már a próbákat nagyon élveztem, még ha el is fáradtam alattuk. Nagyszerű volt veletek dolgozni, sokat nevettünk, de mégis haladtunk. Ez egy olyan darab, olyan üzenettel, ami nem hétköznapi. Van benne mondanivaló, érték. Egy olyan mű, ami agyat és szívet talál, ha előadják. Jó volt látni, azt, ahogy már a próbákon dolgozott a társaimban és az előadások alatt, hogy a közönséget is megérinti és "magával ragadja". Nagyon örülök, hogy részt vehettem benne és megismerhettem ezeket a nagyszerű embereket. Remélem, tetszett a közönségnek az előadás, és kicsit talán jobban megértették ezáltal, hogy Jézus élete és halála nem csak a világot, hanem az ő életüket is megváltoztathatja. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése