2013. március 13., szerda

Staféta 6. rész: Interjú Pénzes Szabolccsal (11/D)


Vándorol a stafétabot! Pénzes Szabolcsnak Kresz tanárnő adta át a megtiszteltetés jogát, valamint egy személyre szóló kérdéssel is megfűszerezte az interjú kérdéseit.



Ha választhatnál egy szupererőt, akkor mit választanál és miért?
Az idő ura lennék legszívesebben, mert megtudnám állítani az időt, ami gyakran jól jönne és előre is tudnám pörgetni, ha már nagyon várnék valamire.



Mi szeretnél lenni, ha nagy leszel?
Mindenképpen a sport területén szeretnék munkálkodni, de egyelőre nem sok konkrétummal tudok szolgálni.



Mi a kedvenc filmed, zenéd, könyved és számítógépes játékod?
Az Üvegtigris-trilógiát nagyon csípem.
Rengeteg kedvenc zeném van a magyar és amerikai hip-hop területén.
Nem vagyok az a nagy könyvmoly, a kötelezőket szoktam csak elolvasni (egy-két kivétel előfordul), de azok közül a Tartuffe talán nem is volt olyan rossz.
Számítógépen játszós korszakom már a múlté, de egy kis Call of Duty és Fifára bármikor
                kapható vagyok.

Melyik tantárgy a kedvenced, és miért?
A németórákat szeretem a legjobban, szeretem ezt a nyelvet. Emellett amíg volt földrajzom, azt szerettem még, számomra a legérdekesebb tantárgy. Meg persze a testnevelés, azt ki ne hagyjam.

Mi volt eddig a legemlékezetesebb aranyköpésed?
Itt a bőség zavarával "küszködök", de talán a legnagyobb hatást az váltotta ki, amikor osztályfőnöki órán a karácsonyi műsorról beszéltünk, és megkérdeztem a tanárnőt, hogy lehetnék-e esetleg a jászol.


Mi volt a jeled az oviban?
Kutyaól.




Mitől félsz a legjobban?
A Pindúr Pandúrok című mesében van egy Ő névre hallgató ördögszerű képződmény, vagy hogy mi az, mai napig nem tudom. Na, hát tőle rettegek még mindig. Meg a pókok sem a kedvenceim.


Van/Vannak-e állatod/állataid? És ha igen, akkor milyenek?
Már nincsenek, bár a hajamat már régóta nem nézettem át.



Eddigi legviccesebb élményed?
Ezen a kérdésen gondolkoztam magasan a legtöbbet, itt is akad szerencsére egy-kettő.
Tényleg rengeteg van, de az talán vállalható, hogy rágóval dobáltak és a szám volt a "kosár", belement a hajamba és 2-3 napig kapucniban jártam..

Hogy nézne ki egy általad összeállított órarend hétfői napja?
Mindenképpen matekmentes napot tartanánk, megelégednék úgy öt órával mondjuk, amik a következők lehetnének:
1. Osztályfőnöki (de sajnos a tanárnő nem ér rá)
2.Földrajz
 3.Német
                         4-5.Testnevelés

Mire voltál eddig a legbüszkébb?
A barátnőmre és a barátaimra vagyok a legbüszkébb, hogy ők vannak nekem.



Mi lenne az a 3 dolog, amit magaddal vinnél egy lakatlan szigetre?
Egy telefont mindenképpen, hogy ha valami probléma adódna, fel tudjam hívni Bear Grylls-t, hogy mi a teendő.
Valami kütyüt, amin tudok zenét hallgatni.
Meg természetesen egy focilabdát, a hiányát előbb megérezném, mint az
                         éhséget, szerintem.

Mit utálsz a legjobban? (étel, viselkedés, stb.)
A kocsonya ősi ellenségem, mindig is hadban álltunk.
A buta embereket, akik azt hiszik, hogy ők a legokosabbak és belekötnek mindenkibe, talán ezt még a kocsonyánál is jobban .


Kresz tanárnő kérdése: Melyik sportágat választanád, ha nem a foci lenne az?
Jól megfogott a tanárnő, de valami extrémebb kaliberű sporttal próbálkoznék, talán egy síugrással, az nem lehet rossz.

Az interjút készítette: Bacsmai Norina 11/E

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése