2023. október 1., vasárnap

Interjú Tóth Mátéval, iskolánk új DÖK elnökével


Tóth Máté 11.A osztályos tanuló lett iskolánk újdonsült DÖK-elnöke. Ha jobban meg szeretnétek ismerni, olvassátok el a vele készült interjúnkat!


Miért jelentkeztél DÖK-elnöknek?
 
Azért jelentkeztem diákelnöknek, mert szeretném, ha az iskola modernebb, lazább lenne, és ha a diákság is jobban érezné magát a jelenlegi helyzetnél.

 Mik a terveid DÖK-elnökként?

Egyelőre még gyűjtöm az ötleteket. Minden terv, gondolat a diákságot fogja szolgálni, illetve védeni. Szeretném lejjebb vinni az árakat a büfében, illetve egy olyan szünetet, ahol a diákok ki tudnak menni az épületből, de ehhez az Igazgató beleegyezése is kell.
 
Min változtatnál az iskolán belül?
 
Az iskolán belül talán a mosdók, ajtók, székek állapotán, illetve kicsit digitálisabbá tenni az órákat, informatikai eszközök segítségével. Én a lányokra-fiúkra vonatkozó öltözködési szabályt is eltörölném, hiszen, mint ahogy sokan látjuk, ennek semmi értelme. Szeretnék létesíteni közös étkezőt, ahol pár mikró és egy vízforraló is lesz.

 Mit szeretsz az iskolánkban?
 
 Az iskolában egyértelműen a közösséget szeretem a legjobban, hiszen jó hangulat nélkül gyakorlatilag az egész nap el van rontva.

Miket szeretsz csinálni szabadidődben? 
 
Szabadidőmben szinte mindig a barátaimmal vagyok, illetve programozok.

Sportolsz valamit? Vagy van valamilyen kedvenc sportod? 
 
Jelenleg nem sportolok semmit, de nagyon szeretem a bokszot, illetve a küzdősportokat.

Van kedvenc tantárgyad? 
 
Kedvenc tantárgyam a matek, mindig is jó voltam belőle, de kizárólag Rézbányai Zsuzsanna tanárnő oktatásában.

Mik a terveid a saját életedre nézve?
 
Szeretnék informatikai céget alapítani a későbbiekben, ha ez nem jön össze, marad a maffia.
 
Köszönöm az interjút!

2 megjegyzés:

  1. Támogatom a szünetet, ahol ki lehet menni cigarettázni!

    A büfé árcsökkentéssel keletkező veszteséget kinek kell viselnie? A büfét üzemeltetőnek, vagy az így kiesett nyereséget, az iskola vagy a DÖK fogja megtéríteni? A programodban, hogy szerepel?

    "Én a lányokra-fiúkra vonatkozó öltözködési szabályt is eltörölném, hiszen, mint ahogy sokan látjuk, ennek semmi értelme" - Érdeklődenék, hogy szerinted miért nincs értelme?

    Válaszát előre is tisztelettel köszönöm Tisztelt Elnök Úr!

    Tisztelettel, üdvözlettel, egy diák társad

    VálaszTörlés
  2. Nem értem a kérdést

    VálaszTörlés