2022. február 23., szerda

Betti & Olivér

A suli legédesebb párja versenyünkre Kovács Bernadett (10.C) és Szekeres Olivér (10.C) is jelentkezett. Olvassátok el a velük készült riportot, és szavazzatok majd rájuk, ha azt szeretnétek, hogy ők nyerjenek! A szavazás a jövő héten indul!


1. Mióta vagytok együtt?
- 9. osztály óta, 2020. 10. 01. 

2. Hol találkoztatok?
- Az iskolában.

3. Szerelem volt első látásra?
- Olivér: Nem mondanám, de a sok közös beszélgetés során kialakult egy vonzalom, a szimpátia viszont már az elején is megvolt.
- Betti:  Nem, de a közös hang egyből megvolt. A semmiről is tudtunk órákat beszélgetni. 

4. Ki kezdett el udvarolni?
- Olivér: Én, egyértelműen.
- Betti: Az első kézfogást én kezdeményeztem, de  az első csókot már ő. 

5. Iskolán kívül is szoktatok találkozni?
- Betti: Délután közösen szoktunk kondiba járni, és szerdánként egymásnál alszunk, meg a  hétvégeken is. 

6.Szoktatok csak úgy ajándékot adni egymásnak?
- Betti: Olivér verseket szokott írni nekem, meg ha rossz kedvem van, csinál nutellás kenyeret meg forró csokit. 
- Olivér: Igen, sokszor például kiengesztelésből. Meg a sok közös mozi. 

7. Mi a legkedvesebb ajándék, amit eddig kaptatok egymástól?
- Olivér: egy karóra amit születésnapomra kaptam. 
- Betti: Nekem a gyűrű, amit szülinapomra kaptam, és egy vers, amin még most is tudok sírni. 

8.Miért jelentkeztetek?
- Olivér: Egyrészt, hogy megnyerjük, meg vonzott a közös kaland. 
- Betti: Azért. mert névnapomkor dobta fel az internet és ez egy isteni üzenete hogy meg kell nyernünk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése