2022. február 26., szombat

Rebeka & Máté

A Mr. és Mrs. játékunkra ötödik jelentkező párunkkal, Sarkadi Rebekával (12.D) és Majdán Mátéval (12.D) is elkészült az interjú. A jövő heti szavazáson őrájuk is szavazhattok, ha úgy gondoljátok, hogy ők érdemlik meg a legcukibb pár díját. 

  

1. Mióta vagytok együtt?

Tavaly októberben is megvoltak a jelek arra, hogy összejövünk, de a hivatalos dátum 2022.01.01.

2. Hol találkoztatok? Hol volt az első randitok?

Rebeka: Meglepő, de az iskolában találkoztunk. :) Amit én igazából az első randinak tekintek, az a kedvenc sorozatunk együtt nézése.

3. Szerelem volt első látásra?
Rebeka: Először nem. Legjobb barátom lett a Máté, aztán idővel rájöttem, hogy ez több, mint barátság, és szerelmes lettem.
Máté: Nem, de Rebust az első pillanattól gyönyörűnek tartottam, de az erősebb érzelmi kötődésem csak később alakult ki.

4. Ki kezdett el udvarolni?

Rebeka: Én féltem lépni, mert attól tartottam, hogy rámehet a barátságunk, de szerencsére Máté bátrabb volt nálam.
Máté: Én voltam a határozottabb, és szerencsére jól sikerültek a dolgok.

5. Iskolán kívül szoktatok találkozni?

Persze!

6. Szoktatok csak úgy ajándékot adni egymásnak?

Rebeka: Igen, mindig meglep valami kis csokival, virággal vagy kapok multit nem úgy, mint a Szabi.
Máté: Nekem Rebus a legnagyobb ajándék, de mindig kedveskedik valamivel, például késő esti melegszendviccsel.

7. Mi a legkedvesebb ajándék, amit eddig kaptatok?

Rebeka: Meglepi vega vacsit főzött nekem.
Máté: Bár műfüvet nem kaptam, de számomra nagyon fontos dolog a tea, és Rebus többször lepett már meg finom, különleges teákkal.

8. Miért jelentkeztetek?

A közös program miatt. ;)
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése