2022. február 21., hétfő

Laura & Máté

A Mr. és Mrs. játékunkra első jelentkező párunkkal készítettük el az interjúnkat, Szőts Laurával (12.C) és Demeter Mátéval (12.A). Ha Te is úgy gondolod, hogy ők a suli legédesebb párja, akkor szavazz majd rájuk a hamarosan induló versenyünkön!

1. Mióta vagytok együtt? 

- 9. óta, egészen pontosan 2018.11.29. 

2. Hol találkoztatok?

- Az iskolában.

3. Szerelem volt első látásra?

- Laura: Az én részemről előbb kezdődött, mint Máténál. Már a gólyanapon kiszúrtam magamnak.

- Máté: Én  pedig a közös tesi órákon figyeltem fel rá.

4. Ki kezdett el udvarolni?

- Laura: Először én vallottam szerelmet, amit egy “friendzone” követett, majd amikor kezdtem elengedni, Máté kezdett udvarolni.

-Máté: Igen, azután elkezdett tetszeni, és végül én kérdeztem meg, hogy lesz-e a barátnőm.

5. Iskolán kívül is szoktatok találkozni?

- Igen, legtöbbször hétvégente.

6. Szoktatok csak úgy ajándékot adni egymásnak?

- Laura: Igen, ez a legtöbbször étteremben lévő meghívásokban merül ki, de van, hogy ha rossz napom van, akkor kapok valami apróságot, például: a kedvenc csokimat, hogy jó kedvem legyen.

7. Mi a legkedvesebb ajándék, amit eddig kaptatok?

- Máté: 2021 nyarán egy horvátországi egyhetes hajóutat kaptam a 18. születésnapomra. Számomra ez volt a legemlékezetesebb.

- Laura: Még az első évfordulónkra kaptam egy gyűrűt, amit azóta se vettem le.

8. Miért jelentkeztetek?

- Jó közös kalandnak tartottuk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése