2022. február 27., vasárnap

Bianka & Attila

A hatodik jelentkező pár a Mr. és Mrs. játékunkra Antal Bianka (11.C) és Bogdán Attila (11.C). Itt olvashatjátok az újabb pár interjúját. Rájuk is lehet szavazni a jövő héten kezdődő szavazáskor, ha úgy gondoljátok, hogy ők a legideálisabb pár a suliban.


1. Mióta vagytok együtt?

Már több mint egy éve, a pontos dátum 2021.01.02.


2. Hol találkoztatok? Hol volt az első randitok?

A suliban. Az első randink egy romantikus séta volt a Mecsekben. 


3. Szerelem volt első látásra?

Attila: Első látásra is volt, ami megfogott benne, de ez összességében csak másfél éve teljesedett ki.
Bianka: Az én részemről nem, de a sok hülyéskedésünk és beszélgetéseink által egyre közelebb kerültünk egymáshoz.


4. Ki kezdett el udvarolni?

Attila: Szerintem én, de igazából egyformán közelitettünk egymáshoz.


5. Iskolán kívül szoktatok találkozni?

Ha nincsen semmilyen programunk sulin kívül, akkor amikor csak lehet.


6. Szoktatok csak úgy ajándékot adni egymásnak?

Attila: Sok dolgot kaptam már csak úgy tőle, és ezek a legjobb meglepetések számomra.
Bianka: Nagyon sokszor kedveskedik. Van, hogy könyvet kapok, a kedvenc csokimat vagy kis aranyos üzeneteket.


7. Mi a legkedvesebb ajándék, amit eddig kaptatok?

Attila: Egyszer kaptam egy kisméretű plüsit, aminek nagyon cuki története van, és azóta mindig a kabátomban őrizem, vagy a táskámban van velem.
Bianka: Egy közös dinós gyűrű és egy könyv, amit meg szerettem volna venni magamnak, de ő gyorsabb volt és meglepett vele.


8. Miért jelentkeztetek?

Egy jó kis közös kalandnak tűnt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése